Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Optimista vagyok - nem hiszem, hogy a világ csúnya.

emdefalla

emdefalla

1.2.3.

2016. november 19. - emdefalla

Nos, régen írtam ide is. A régi bloggal kapcsolatosan kaptam segítséget, de még nem éltem vele. Lementem majd alkalomadtán, de "sok a minden". Ami nem feltétlenül baj, de a "minden napra szarik a kutya valamit" felőrli az agy/ágykapacitásomat. Szinte bármikor, bármely helyzetben képes lennék aludni. 

A cím nem mást takar, mint a napok számát. Igen, jól vagyok. S jobban is leszek, mert holnap megint találkozok "D"-vel. Mint - szinte - minden nap. 

S hogy mit takar a kedves által csak így nevezett "sok a minden"? A hétköznapok tennivalóit. 

Jövök még, s ez nem fenyegetés :D

A bejegyzés trackback címe:

https://emdefalla.blog.hu/api/trackback/id/tr8311974400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása